Mesajları iyi okursanız mobil uyumlu kelimesi geçmiyor mobilden yükleme yapılacak denildi mobilden yükleme yapılıyor. Ilk gönderdiği örnekten çok daha iyi durumda ayrıca 1000 dese 1000 verirdim gibi bir saçmalığı girmeyin ve konuşmaları parça parça göndermeyin bana hocam sadece bişey denemek için açıyorum denildi. Bana profesyonel olacak hiç bır sorun olmayacak demedi. Ayrıca konuşmaları gösterebilirim arkadaş scripti bu şekilde onayladı ve benimle daha profesyonel olması için anlaşma sağladı ekstra ücret karşılığı yani arkadaş profesyonelce birşey beklemedi zaten ki beklese bende bu fiyata bu işi yapmam aslına bakarsanız konuşmalarda görünüyor beninle başka bir script için anlaştı onun ödemesi daha iyi olduğu için bundan fazla bir ücret de istemedim. Tabiki para az iş kötü olur diye birşey yok bana deseki hocam ben beğenmedim surasini şöyle istedim ama böyle oldu eyvallah isteyene tüm konuşmayı atarım bana hocam hakkınızı helal edin istediğimden çok şey yaptınız dediği konuşma da var
Beni sinir eden profesyonelce yapılması için anlaşma yaptıktan 2gün sonra çıkıp ben bunu beğenmedim demesi öyle bişey varda ekstra için anlaşmadan sorunları giderirdik beni bilen bilir arkadasta biliyor aslında bana şunu yap dediğinde asla yapmam demedim ve arkadaşın istediğinden çok şey yaptığıma eminim
Lütfen yazımı okuyun ona göre değerlendirin