Wade42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam yorumlarınızdan dolayı...

Demiş olduğum gibi sizde bu işi yapıyosunuz. Söz verdikten sonra ben yaptım sistem çalışıyo mantığı olabilirmi?
Ben genelde ücreti en son alırım. Almadan önce de sorarım. Eksik , sorun var mı diye ?
Yok, herşey normal cevabını aldıktan sonra geri dönüş yok. Tekrar kontrol edin derim. En son parayı alırım. Bir sorun çıkarsa artık ki nadir olur, ücrete dahil olur. Bazı projeler için 1 hafta deneme süresi bile veriyorum.