cemsina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence de o fiyata öyle bir sistem olmaz.
hizliresim.com sistemini zaten fiyatı 100 le çarpmanız lazım.
Ama arkadaş başta olur demiş. Suç onda gibi duruyor.
Hocam amaç burda para değil 1 milyar diyene bütçem yetmez derim örnek veriyorum 500 der pazarlık sünnettir pazarlık yapılır ancak anlaşılan fiyattan geri dönüş olmaz. ben fiyat sordum alıcıyım pazarlığımı yaptım sonra aldığım cevabı yazayım... Ben sistemi yaptım çalışıyomu çalışıyo bu cevapmıdır???

Mobil uyumlu olcaktı vede mobilden de afiş yapılcaktı loglarda var nerde? Aynı zamanda elini vicdanına koyda söyle sen olsan para verirmisin?