ufuk333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istufuk@hotmail.com skypeden ekledim dönüş yapmadın dönermisin.

Sorular:
1.Uygulamadan çıkanları temizliyormu? (Yani x apiden takipçi gönderirken işlem bitince o apiden çıkanları temizliyormu?
2.Takipçi gönderimi Epi ile yani hızlımı yoksa abraham ile yavaşmı gerçekleşiyor.
3.Kullanıcılara 50 kredi veriliyor malum, ancak bazı sistemlerde 50 kredi bitiyor ama kullanıcının kazandığı 24 takipçi gibi tam rakam tutmamaktadır.Bu anlamda düşen kredi ile giden takipçi eşleşiyormu?
Bende aynı soruların cevabını alabilir miyim? Birde bu dm atma olayı kaldırılmamış mıydı?