Merhabalar,

PHP diliyle yazılmış bir otomasyona sahibiz. Otomasyon, Windows 2008 R2 işletim sistemi üzerinde ISS web server üzerinde barınmakta. Plesk 12'ye geçişimizden sonra web sitemizde aşırı bir yavaşlık söz konusu olmaya başladı ve bu durumu toparlayamadık. Biz de en iyi alternatifi arıyoruz ama bu konuda sizlere danışmak istedik.

Linux ya da CentOS işletim sistemi kullanacak kadar tecrübemiz olmadığından Windows'da barınmak durumunda kalıyoruz, Windows'da da seçenekler kısıtlı. Artık IIS'den kurtulup Apache'ye geçmek istiyoruz.

Bu konuda önerileriniz nelerdir? Sizce hangi işletim sistemi kullanmalı, hangi web yayın aracı kullanmalıyız?

İyi çalışmalar