hocam yabancı firmalarda dayı falan sökmez

orada bilgin kadar değerlisin, herkesi türkler gibi sanma
ayrıca okulunda erasmus tarzı programlarla y.dışına çıkman daha kolay olabilir, tarihler bitti mi bilmem ama erasmus öğrenim hareketliliği ile gidebilirsin yani okuyabilirsin y.dışında. Ben ilk yurtdışı deneyimimi erasmus sayesinde gerçekleştirmiştim, türkiyedeki üniversitemin bana tek katkısı bu oldu diyebilirim.
Eğer y.dışında kalmaya hevesliysen erasmus öğrenci olarak gidip freemover olarak orada devam edebilirsin yani oradan mezun olma şansın da var. İlgili olmak gerek tabi. Kalmasan bile tecrübe amaçlı kesinlikle git gör, adamların ne kadar ileri olduğunu, çalışma düzenlerini v.s. gör, ufkun açılır ve türkiye ye döndüğünde iyi bir referansın olur ve dil becerilerin gelişir. Bu fırsatı kaçırma, okul bittikten sonra yakalaman çok zor
Aynen hocam haklısınız.Dediklerinizi dikkate alacağım teşekkürler.
Başka yorumları, bilgisi olan yok mudur acaba?