Valla yazılarınız da güzel tema da harika ama adsense bu ben de alamıyorum... Özellikle temanıza hayran kaldım.
temayı bukadar begenmenize bende çok hayran kaldım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:44:46 -->-> Daha önceki mesaj 14:43:42 --
başka bir domain ile başvuru yapıp adsenseyi farklı domainlerde kullanabilirsin