hocam rusça yerine almanca öğren.. önce ingilizce, sonra almanca.. söyleyeceğim firma zaten almanya da ama isviçre firması, baya büyük ve otomasyon makineleri yapıyorlar. Orada çalışabilirsen çok güzel olur en azından stajyerlik yapabilirsen almanya da almancanı da geliştirebilirsin. Makine işinde hakim almanya dır.
ayrıca kayra_tic nickli arkadaşa katılıyorum. Yoğunlaşman gereken şey yazılım değil, cat-cam programları ve yabancı dil(ler)