GitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende kimya müh. 4.sınıf öğrencisiyim. Açıkcası bu zamana kadar öğrendigim css html c++ vs pek bir işime yarayamacak. Sana tavsiyem kendi alanından bir dil ile uğraş. Bırak c++ ile yazılımcılar uğraşsın. Sen makinacısın. Öneri program ise "ansys flow" Bunu araştır ne işine yarıyor vs bul öğren. Isı transferinde çok kullanılıyor diye biliyorum. Bende çok fazla bilgiye sahip değilim ama mutlaka buna bak.

Son olarak dil ögrenmeni tavsiye ederim. Mutlaka ingilizce ögren. Hemen şimdi git başla mesela. pm atarsan sana güzel bir site verecegim bedavaya dil ögrenebilecegin..

Alel acele yazdım, kusurlar için özür.
Hocam konu sahibinin izniyle site adresini bende alabilir miyim?