Makina Mühendisiyim
Nacizane sana tavsiyem dilini çok iyi geliştir. Hatta İngilizce yanına Almanca katabiliyorsan çok iyi olur.
C yerine Solidworks en azından iyi öğren. En basit öğrenebilecek bir tasarım programı. Catia ve Unigraphics çalış derim eğer yapabilirse.