Kesinlikle panel ile kullanıcı çektirme derim. Kâr'ı bırakın zararı oluyor, bundan 1 sene yaklaşık önce ünlü kendi yönettiğim müzisyenlerin sayfalarına çekmiştim şuanda 200k birden düştü ve bu yüzden insanlar çok ağır tepkiler verdi, neyin ne olduğunu anladı. Sayfada satın alma, forumda milyonluk sayfalarda reklam alan arkadaşlar var K başına ücretlendirme yapıyorlar, en azından kişiler organik olarak neyin ne olduğunu bilerek sayfanı beğenirler.