Arkadaşlar Makine Mühendisliği okuyorum.Beni rakiplerimden öne atacak birşeyler olması gerekiyor.Bu sebeple programlamanın işe yaradığını duymuştum.Şu an 1. sınıfım.Hangi programlama dilini öğrenmemi önerirsiniz?Ayrıca bu işe nasıl başlamam gerekir?C++ ın işe yaradığını söylemişlerdi ama birde sizlere soruyum dedim.