Daha çok browser üzerinden bağlanıyorum. Kendi yedek alma ve senkronizasyon sistemi var onları da kullanıyorum

Browser üzerinden: 100 mbit
Senkronizasyon ve yedek alma programı üzerinden 5 mbit

Ftp ve ağ üzerinden de yapıldığını yazan sayfalar var.