Merhaba,
switch konusunda hassas olduğunuzu gördüm,endişeniz olmasın biz müşterilerimizi en iyi şekilde memnun ediyoruz. BMW 7.20 dünyada henüz üretilmedi ama merak etmeyin biz zorla kimseye ürün satmıyoruz.
Her hangi bir hatamızda telafi ediyoruz,fakat bununla ilgili kişilerle görüşerek hallediyoruz. Rahat olabilirsiniz.
iyi çalışmalar
Firmanın Matabı firmamızdır, Bir başkası değil ve sorun çözüldü anlaşmaya varıldı. Müşterimizinde matabı biziz Sayın
@ADR; Erhan bey sizinlede anlaştığımızı sanıyordum burada polemik yapmaya yada yaratmaya gerek yok matabınız biziz İnetmar firması değil.Ürününüz sipariş verildi Mesajınızı silin yada editleyin.Telefonlarımız açmayarak bir sonuç elde edemessiniz.
Bmw 7,20 kısa bir süre üretildi ve cumhur başkanları gibi yada mafya liderlerinin tercih ettiği bir modeldi zırhlı olarak üretildi ve üretimi kasaya göre hafifi gelen motor gücü nedeyli durduruldu bmw 7.20 horse de yıllar önce üretilen ancak yine üretim hatalrı nedeniyle üretimi durdurulan bir modeldi ve şuan piyasada çok az sayıda olduğunnda dolayı nerdeyse antika araba değerinde.