Merhaba arkadaşlar,

Birkaç ay önce bir blog sitesi açmıştım, günlük 200 civarı tekil hit alıyordum, günlük 2-3 tıklama alıyor en fazla 0,40 TL günlük kazanç geliyordu. Son 4-5 günlük süreçte hitim 40-50'ye düştü ancak reklam yerleşimini değiştirip konu ortasına bağlantı reklamları eklemiştim. Şu an yine 2-3 tıklama oluyor ancak kazanç öncekine göre neredeyse 2 katı, bu tip bir reklam yerleşimi Google tarafından sorun olur mu sizlere danışmak istedim. Zira bu sitenin üstüne gidip ileri de büyük bir site olması için çalışacağım.

Şimdiden herkese teşekkür ederim, iyi çalışmalar.