Merhaba, kullandığınız ip sabit ise siteyle tanımlı olması için ttnet e bildirilmesi gerekiyor diye birşey duymuştum. Ayrıca sitelerin o listeden temizlenmesi için ttnet in buna ilişkin bir birimi varmış. Ama siz müşteri hizmetlerini aradığınızda bilgisizliklerinden hiçbirşey demiyorlar. Bizlik bir durum değil diyip çıkıyorlar.Eğer bu işlem yapılmadığı taktirde hiçbirşey yapmadığınız taktirde siteler bu duruma düşebiliyor. İsterseniz bu konu hakkında internette bir araştırma yapın. Sonra ilgili yerlerle görüşün ve mailleşin. Kolay gelsin.

Özgür KÖROĞLU bu iletiyi tapatalk yoluyla gönderdi.