Merhaba arkadaşlar.
www.ozgurkoroglu.com/ss
sitesine cep telefonu ile girip cep telefonunun kendi romunda olan tarayıcıyla girdiğimde herşey olması gereken gibi görünürken farkli browserlarda chorome,mozilla,yandex vb. Browserlarda simgeler x şeklinde görünüyor.
Bilgisayardan ie, chorome vb. gibi browserlardan baktığımda yine simgeler görünmüyor.
Bunu nasıl düzeltebilirim? Yardımcı olurmusunuz? Bundan 3-5 ay önce herşey normalken birden bu simgelerde problem yaşamaya başladım. Bir yerde kodu değiştirmem gerekecek ama bir türlü bulamadım.
Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:01:00 -->-> Daha önceki mesaj 09:56:14 --
Örneğin olması gereken bu şekildedir.
Ama farklı browserlarda o semboller gözükmüyor.
Özgür KÖROĞLU bu iletiyi tapatalk yoluyla gönderdi.