Biz 1 Yıl Kullandık Sürekli Kesinti Oldu Rezil Olduk. Kesinlikle Tavsiye Etmem. Zaten Şikayet Yazınca da Ne Olduğu Ortaya Çıkıyor. Biz Geç Farkettik