UhdeTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yani FED "sabırlı" kelimesini kaldıracak mı sizce ?
Bence kalkacak. Anketlerde %90 kaldırılacak çıkıyor zaten.

Sabırlı kelimesi kalırsa 2,55'i görürüz bence ama ben de pek ihtimal vermiyorum ona.