Konu
17-20 Mart 2015 USDTRY...
18-03-2015, 14:50:48
#7
mener
UhdeTurk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam yani FED "sabırlı" kelimesini kaldıracak mı sizce ?
Bence kalkacak. Anketlerde %90 kaldırılacak çıkıyor zaten.
Sabırlı kelimesi kalırsa 2,55'i görürüz bence ama ben de pek ihtimal vermiyorum ona.