Konu
17-20 Mart 2015 USDTRY...
18-03-2015, 14:33:35
#6
YGZ
Platin Üye | R10 17.YIL
mener adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dolar açılıştan beri yükseliyor, beklentilerime uygun... 19.00'a kadar yükselirse hiç şaşırmayacağım. 2,64'ü görebiliriz akşam.
Hocam yani FED "sabırlı" kelimesini kaldıracak mı sizce ?