mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar açılıştan beri yükseliyor, beklentilerime uygun... 19.00'a kadar yükselirse hiç şaşırmayacağım. 2,64'ü görebiliriz akşam.
Hocam yani FED "sabırlı" kelimesini kaldıracak mı sizce ?