ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.shelaleotel.com/fotograflar.html ben bu otelde kalmıştım eşimle balayına gitmiştik. Çok güzel sıcak bi oteldi. (Sahibi tanıdık diye belkide )
Merhaba hocam,

Görüşme için yönlendirebileceğiniz birisi var mı acaba?