register için mail adresi girme yeri yok zten.
google ile kayıt diyor.
Onla giriş yaparkende izin vermiyor, hata veriyor
Var ya hocam :/
Domain transfer etmeye çalışıyorum ama sadece 1 yıl uzatabiliyor. Daha fazlasını seçemiyorum. Nasıl yapıldıgı konusunda fikriniz var mı?
Hocam domain transferlerinde 1 yıl oluyor, sonra re-new yapmalısınız. Çünkü bazen domain transferleri gerçekleşebilmiyor. Şirketde bunun karşısını almak için ilk önce 1 yıl olarak yapıyormuş.