işlem ftp den yapılıyor ise sağlayıcınızdan ftp loglarını isteyin ve savcılığa gidin. hizmet aldığı firma belli zaten whois çekince çıkıyor.
Gerisini o düşünsün.
Film sitesi işleten birinin savcılığa gitmesi kendini ateşe vermesinden farklı olmayacaktır.