İstediğiniz şekilde yapmak için verilerin düzgün bir biçimde kayıt edilmesi lazım. Mesela isimler sütununda sadece isimler olmalı gibi. Tablonuzun fotosunu veya örneğini atarsanız yardımcı olalım.
tablom duzgun bir biçimde zaten örn : isimler , soyisim , yas , telefon , eposta mesela her bilgi farklı alanlarda