Konu
İlk Ödemem Hakkında Bir Soru
16-03-2015, 23:12:12
#6
ankarabilisim
tekcarem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her ay başında ödemeler kesinleşir 200 tl üzerinde ise ve kesinleşmiş kazançlarda görüyorsanız bu ay yatacak demektir. Tarih net olarak yazmaz
SelcukSonmez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdiden hayırlı olsun bende ilk paramı 2008 de almıştım 300 küsürlü bir para idi, çok heyecanlanmıştım.
Teşekkür ederim.