DJ_OZKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyiki yazmışsın kimse bilmiyordu onun Ttnete ait olmadığını forumun tek zekisi sensin sanırım
Terbiyesizliğe gerek yok bence kardeş.Adam kötü bişey dememiş.