ankarabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba ödeme yapılacaksa paranın yanında bir yerde tarih mi yazmalı? daha önce hiç ödeme almadığım için soruyorum.
Her ay başında ödemeler kesinleşir 200 tl üzerinde ise ve kesinleşmiş kazançlarda görüyorsanız bu ay yatacak demektir. Tarih net olarak yazmaz