Selamlar arkadaşlar

Bu okulun yerini bilen var mıdır? Metrobüsle nasıl gidebilirim? Cennet Mahallesi durağında inmem mi gerekiyor? Yarın bulurum aslında ama çok dolaşmak istemiyorum.