Henüz test etme fırsatım olmadı ama Türk arkadaşların yer alması bizler için ayrı bi duygu.(yorum ve yıldızını verdim bile

)
En kısa zamanda test edeceğim. başarılar dilerim
Gayet başarılı. Ellerinize sağlık.
cache eklentileri ile düzgün çalışıyor mu? eğer kullanıcının login olup olmadığını Ajax yerine direk php ile kontrol ediyorsanız muhtemelen çalışmıyordur.
Php ile kontrol ediyorum hocam, ajax bilgim pek olmadığı için.
Tebrikler...
Başarılarınızın devamını dilerim.
Hepinize Ayrı ayrı çok teşekkür ederim arkadaşar çok saolun