Hocam sanal kart nasıl alınır onu bile bilmiyorum
Şuan hesabı kapattım hiçbir pakette almadım boş duruyor 60 gün içinde girmezsem kapanacakmış.Herhangi bir sorun olurmu?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:04:51 -->-> Daha önceki mesaj 22:01:54 --
Peki hocam şimdi sorun olurmu?
Hesabı sildim 12.05.2015 tarihine kadar hiç girmezsem kapanacak.
Ve hiç paket yok.Deneme paketidir vs vs. Para çekerlermi?
Benim korkum 15.000TL Limiti var. Yüksek meblağada para çekmeleri
Hocam benden açıldığında dediğim 2 lirayı aldı ondan sonra bi kesinti yapmadı zaten günü dolmaya yakın arıyorlar microsofttan uzatmak istiyor musunuz vs. diye hayır dedim kredi bitince kapandı sunucu kullanmadığınız için çekim olmaz
Sanal kartıda kredi kartınızın olduğu bankanın internet şubesine girip kartlarım sekmesinden sanal kartı seçip başvuru yapabilirsiniz
Limiti falan anlık belirleyebiliyosunuz alış veriş yapacağınız zaman ihtiyacınız tutarını belirler kullanırsınız. internet alışverişlerinde sanal kart kullanıyorum sürekli