quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanal kart kullansaydınız keşke onların otomatik postur, kullanmazsanız çekmez.
Hocam sanal kart nasıl alınır onu bile bilmiyorum

Şuan hesabı kapattım hiçbir pakette almadım boş duruyor 60 gün içinde girmezsem kapanacakmış.Herhangi bir sorun olurmu?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:04:51 -->-> Daha önceki mesaj 22:01:54 --

mackruLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karttan 2 küsür tl çekiyor deneme süresi boyunca istediğin gibi kullanabilirsin bakiye bitince sunucuda gidiyor borç yazılmaması için. Mail falan atıyorlar zaten bunla alakalı mail görüntüsü http://prntscr.com/6gd5bl bu şekilde.
Peki hocam şimdi sorun olurmu?

Hesabı sildim 12.05.2015 tarihine kadar hiç girmezsem kapanacak.

Ve hiç paket yok.Deneme paketidir vs vs. Para çekerlermi?

Benim korkum 15.000TL Limiti var. Yüksek meblağada para çekmeleri