Karttan 2 küsür tl çekiyor deneme süresi boyunca istediğin gibi kullanabilirsin bakiye bitince sunucuda gidiyor borç yazılmaması için. Mail falan atıyorlar zaten bunla alakalı mail görüntüsü http://prntscr.com/6gd5bl bu şekilde.