selamun aleykum arkadaşlar yeni açtığımız forum sitesi için lisans alıcağız vbulletin 3.8.x veya hem vb4 hemde vb3 sürümler için olan lisanslarınız için irtibata geçmenizi rica ediyorum.

Fiyatını pm yada konu altından bildirebilirsiniz

Lisanslarınız owned olmalıdır.