Adwordse düzenli olarak yatırım yapıyoruz, bir kaç yeni site açtık, başlangıç için kullanabileceğimiz kuponlar var. 25TL karşılığı 100Tl olanı en popüleri, ama daha yüksek meblalarda ödemeler yapıyorum. daha önce 250tl'ye 400 TL gibi kampanyalar vardı.
Şu an en verimli kampanya hangisidir, bilginiz var mıdır?
Ayrıca bilgili arkadaşlara bir sorum daha olacak, her yeni sitede, adwords başvurusu yapıyorum ve kupon kullanıyorum. Böyle yaptığımda onlarca farklı panel(hesap) açmak zorunda kalıyorum. var olan bir hesabımı kullanarak yeni siteleri ekleyip, kuponlardan faydalanabilir miyim?