Merhaba Arkadaşlar Bugun Bu Kaspersky Habire Ötüyor ve Google Play Store Uygulamasını Virüs Olarak Algılıyor
Lisanslı Olarak Kaspersky Kullanmaktayım Bu Sorunu Yaşayan Varmı Acaba
Tam Olarak Nedeni Nedir Bunun Virüs Olarak Algılanmasının Saçma Gibi Geldi Biraz Yani