merhaba bir sorum olacaktı.

Sahifa temada yazı alanı editorunun acılır menu seklınde değilde diğer araçlar altında yer almasını ıstıyorum. Yardım dosyaları içerisinde goremedim. Nasıl yapacagım konusunda fikri olan varmı acaba 4


http://prntscr.com/6fy3ip

şu hale getirmek istiyorum

http://prntscr.com/6gan1w