merhaba bir sorum olacaktı.
Sahifa temada yazı alanı editorunun acılır menu seklınde değilde diğer araçlar altında yer almasını ıstıyorum. Yardım dosyaları içerisinde goremedim. Nasıl yapacagım konusunda fikri olan varmı acaba 4
http://prntscr.com/6fy3ip
şu hale getirmek istiyorum
http://prntscr.com/6gan1w