arkadaşlar dil eklediğimde tr deki verilerinin sadece DIL satırındakı tr yı en yapıp tabloya tekrar yazdırmak ıstıyorum bunu while ile yapabılırım fakat cok tablo var bunun bır kolayı varmı tek bir satırla yapabıleceğim ?