cotanaklar1967 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle kim olursa olsun bu devirde kimseye o kadar büyük mebla borç olarak verilmez!Madem o kadar canlı parası var kredi çeksin kalanını.

3 sene vade diyorsunuz 3 senede o parayı biriktirme sansı çok zor hele bide dolar üzerinden.Diyelim ki verdiniz tapuyu ortak olarak alın.işi garantiye alın.buna benzer durmlardan mağdur olan bir çok insan tanıyorum.Tapuya mutlaka girin....
---Tapu masrafı 140 -150 bin için en son 4-5 bin civarıydı.( bölgeye göre farklılık gösterebilir).Masrafı da onun çekmesi gerekir.

hocam tapu işi masrafı olamasın diye ipotek işine girsek bi anlam ifade eder mi bu ipotek işi.