Alan arkadaş için şimdiden hayırlı olsun

foo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tcp trafiği direk düşürecekseniz, 10G ethernet takabileceğiniz herhangi bir pc üzerine linux ya da bsd kurarak yapabilirsiniz. udp çok çeşitli saldırı yok. sadece checksum yaptırarak bile saldırıların %80'ini engelleyebilirsiniz. cihaza boşuna para vermiş olursunuz.
pfsense forumlarına bunu sorduğumda adamlar bana doğru düzgün atak engelleyemeceğimi söylemişti :\

Pfsense üzerinden tcp'yi direk düşürmem , udp trafiğine izin vermem yeterli gelir mi diyorsunuz yani.
Yoksa tcp trafiğini daha pfsense erişim sağlanmadan mı kesilmesi gerekiyor( ki böyle daha garanti olur sanırım ancak verimerkezi ile görüşmem gerekecek )