Çalışmayan arkadaşların konuya dahil olmasına bende bir anlam veremedim açıkçası. Kimisi memnun kalır kimisi memnun kalmaz. Yorumlarda gördüğüm kadarıyla şirkete bir iftirada söz konusu. Birkaç arkadaş, şirketin kendi reklam kodlarını sitelere eklediğini bile yazmış. Bence, dürüst ticaret dürüst insanlarla yapılmalı. Ben bu şirketi biliyorum ve şirket çalışanlarını da. Bu şirketin yeri yurdu bellidir. Onlarca memnun müşteriyle de karşılaştım. Birebir konuşma fırsatım da oldu. Konudaki bazı yorumları okuduğum için yazmak istedim bende. İyi çalışmalar