Ben de bir kaç aydır kullanıyorum. Maxad üzerinden yayınlanan reklamlar tık bazlı değil de, gösterim bazlı reklamlar. O nedenle tıklama çok az etkiliyor kazancınızı. Diğer türlü adsense reklamlarında 10k gösterim olsa, kimse tıklamasa para kazanamıyorsunuz, ama Maxad ile tık olsa da olmasa da gösterim sayınız ile doğru orantılı bir şekilde kazancınız oluyor. Ayrıca maxad'ı adsense yerine değil, ona ek olarak kullanın derim. Yani adsense reklamlarınız dursun, buna ek olarak görüntülemeden para kazanacağınız maxad reklamları da olsun. Ben şahsen öyle yapıyorum.