gerçekten ölü rakamlar veriyorlar . ayrıca %20 kesinti yapıldığından bahsediyorlar bana kalırsa %70 oranında bir kesinti var verilen kazançlarda.

ayrıca verilen destek te bizim sitelerimizden bizim 3 katımızı kazanacakları için verildiğini düşünüyorum. ben 1 gün kullanıp sonrasında bırakmıştım. 1 tık başı fiyat 0.00 yazınca direk sildim attım