Merhabalar arkadaşlar,

2 gündür Maxad.co reklamlarını kullanıyorum. adx olarak google reklamlarını sitenizde yayınlamanıza imkan veriyorlar fakat adsense kadar iyi değil.

Neden iyi değiller.
  1. Tık başı ödedikleri rakam oldukça düşük 2 kuruş civarı.
  2. Panel adı altında verdikleri sistem oldukça kısır sadece günlük kazançları görebiliyorsunuz. Haricinde başka bir numarası yok.
  3. Telefonları var fakat, o numaraları kullandıklarından pek haberleri yok.
  4. Maillere oldukça geç cevap veriyorlar.
  5. Sizin adınıza Adsense başvurusu yaparız diyorlar fakat takibi konusunda bilgilendirme yok.
  6. Tahmin edeceğiniz üzere türk firmalarından farksız.

Konuda sizlerinde tecrübelerinden yararlanmak isterim.