partisepetinden şu içini yakıp havaya atılan zımbırtılardan almıştım gayet güvenilir ve hızlı kargoluyorlar

ordan alıp helyumcularda doldurtabilirsiniz
yada aynı sitede gaz varmış şimdi baktım