AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu güzelmiş ama şişmemiş halde gönderiyorlarmış bunlar. Ya da 50 lira verirseniz adresinize göndeririz diyorlar.
OoO Sende telefon açıp fazla şişirmeyin yahu deseydin hocam Sitenizi görünce içim şişti'yi de kullanabilirsin