Ben işin hukuki boyutunu ele almaya çalıştım sadece

Teknik boyutu konusunda haklı olabilirsiniz.
Alıntı
internette unsubscribe ile ilgili şu yazı çok dikkatimi çekti;
"düzenli olarak mail kutunuza düşen, nereden geldiğini dahi bilmediğiniz birtakım mailleri açıp da sakın ola ki unsubscribe/üyelikten ayrıl/aboneliği iptal et vs. yazan yere tıklamayın. tek yaptığınız adamlara mail adresinizin gerçek kişiye ait olduğunu bildirmek olur. adresiniz kıymete biner, daha pis musallat olurlar. spam/önemsiz e-posta olarak işaretleyin yeter."
Başıma geldiği için bu mesajın doğruluğundan şüphe etmiyorum