Fyaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hesap ve bakiye gidiyor ne yazık ki. Ancak sizde bilirsiniz kazanç sağladığınız siteyi kurtarmak mümkün.
Onu biliyorum. Ama kardeşim 3 bin lira ya, dile kolay.