Konu
Sizce tel mi yoksa kamera çekim yanılmasımı ?????
09-03-2015, 01:44:36
#5
AtomCmyLMz
Ben gol demiştim pozisyona, bir baktım üst ağa bile değmedi. Çok ilginç görünüyor. Videonun bu açısını fark etmemiştim...