Bende zor nefes alıyorum. Devlet hastanesine gittim 1 yıl sonraya ameliyat için randevu verelim mi dediler yok dedim

Burnumda kıkırdak kemiği eğriliği falan varmış onun için ameliyat gerekiyormuş. Özel bir hastanede yazın olacam ama zor mu nasıl ameliyat bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
.
Ben askerdeyken kemik eğriliği ameliyatı oldum hayatımdaki ilk ameliyat olmasına rağmen gayet konforluydu hiç sıkıntı çekmedim
Hocam ameliyatın hakkında bilgi verirmisin nasıldı. Ve sonrası nasıl rahatlama oldu mu?