Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben askerdeyken kemik eğriliği ameliyatı oldum hayatımdaki ilk ameliyat olmasına rağmen gayet konforluydu hiç sıkıntı çekmedim
Askeri hastanede mi oldunuz yoksa devlet hastanesinde mi?